• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SOZ izbira oglaševalca leta 2012

Člani Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) lahko najkasneje do 14.2.2013 predlagajo oglaševalce, ki so v letu 2012 izstopali »z izvirnostjo in inovativnostjo svojega nastopa« na trgu.

Način izbora oglaševalca leta je tokrat spremenjen in poteka v samo dveh krogih. V drugi krog se uvrsti tistih pet podjetij, ki so na podlagi točkovanja (50 odstotkov prinašajo točke iz naslova števila prejetih nominacij in 50 odstotkov točke iz naslova osvojenih nagrad na tekmovanjih SOF, Zlati boben, Effie in drugih), prejela največje število točk. V drugem krogu bo komisija med nominiranci 2. kroga izbora izbrala »Oglaševalca leta«.

Nagrado Oglaševalec leta bo zbornica podelila v petek, 22. marca 2013, v okviru 22. SOF-a.

Oglaševalci leta v preteklih letih so bili: Petrol, Belinka, Revoz, Delo, Športna loterija, Pivovarna Laško, Krka, Mercator, Proconi, Si.mobil (dvakrat), Engrotuš, Ljubljanske mlekarne, Amis ter največkrat nagrajeni Mobitel (štirikrat).