• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lacoste uporabnike spodbuja k samostojnemu oblikovanju posebne kolekcije

Konfekcijska blagovna znamka letos praznuje 80 let. Ob tej priložnosti je začela z oblikovalskim projektom, ki poteka izključno na Facebooku.

Lacoste s svojim oblikovalskim projektom vabi svoje privržence na Facebooku, naj kupijo svoje pakete Polo (Polo Kit), v katerih se poleg polo majic skriva tudi vse potrebno, da jih oblikujejo in poživijo. Do konca letošnjega leta bo Lacoste razkril osemdeset oblikovalskih konceptov, ki bodo navdih za posamezno različico paketov Polo.

Vsak praktičen paket stane 300 evrov, vsako različico pa lahko kupi le 12 potrošnikov. Tako je Lacostre dosegel, da bodo potrošniki do konca 2013 sami pobarvali in okrasili 80 x 12 majic. Gre torej za povsem nov koncept »posebne edicije« izdelka.

Prvi paket se imenuje »Poklon Reneju« (»Tribute to Rene«). Tisti, ki ne želijo oblikovati polo majice, lahko na svoj računalnik, tablico ali pametni telefon naložijo posebno ozadje, ki je oblikovano v stilu trenutnega polo designa.