• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Medved« daleč največkrat nagrajen oglas v zgodovini Gunn Reporta

Televizijski oglas »Medved« (»The Bear«), ki ga je za francosko televizijsko postajo Canal+ ustvarila pariška agencija BETC, je v letu 2012 prejel največ nagrad v skupini film na oglaševalskih festivalih in tekmovanjih po svetu.

Televizijski oglas »Medved« (»The Bear«), ki ga je za francosko televizijsko postajo Canal+ ustvarila pariška agencija BETC, je v letu 2012 prejel največ nagrad v skupini film na oglaševalskih festivalih in tekmovanjih po svetu. Gre tudi za največkrat nagrajen oglas v štirinajstletni zgodovini izdajanja slavnega Gunnovega poročila, ki vsako leto objavlja lestvice najuspešnejših oglasov in oglaševalskih agencij.

Med tiskanimi oglasi je že drugo leto zapored največ nagrad prejela serija oglasov »Nebesa in pekel« (»Heaven and Hell), ki jo je za blagovno znamko kovčkov Samsonite zasnovala kitajska agencija JWT Shanghai. Tudi ti oglasi so povsem na vrhu lestvice največkrat nagrajenih tiskanih oglasov v zgodovini Gunn Reporta.

Največkrat nagrajena digitalna akcija v letu 2012 je Intelov »Muzej o meni« (The Museum of Me«), delo japonske agencije Projector, ki je že drugič poskrbela, da se je znašla na vrhu Gunnove lestvice digitalnih del z največ nagradami – prvič je to dosegla leta 2008 z delom za naročnika Uniqlo.

Za prejemnika nagrade »All Gunns Blazing«, ki nagrajuje najinovativnejše akcije na svetu, je Gunnovo poročilo razglasilo projekt izdajatelja plačilnih kartic American Express »Dan malih podjetij« (»Small Business Gets an Official Day«), za katerega so poskrbeli v ameriški agenciji Boulder. Največkrat nagrajena oglaševalska agencija je bila v letu 2012 ameriška agencija Wieden+Kennedy, med digitalnimi agencijami je to japonski Hakuhodo iz Tokia, agencijska mreža z največ nagradami pa BBDO.

Na lestvici prvih treh oglaševalcev po številu prejetih nagrad so bili tudi lani Volkswagen, Google in Nike, le v drugačnem vrstnem redu kot v letu 2011.

Več o zmagovalnih oglasih, agencijah in oglaševalcih po Gunnovem Reportu si boste lahko prebrali v marčevski številki Marketing magazina, ki izide 28. februarja.