• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tehnologija HP povezuje posameznike z njihovo strastjo

V oglasih najnovejše HP-jeve akcije "Vsi priklopljeni" nastopajo pevka Alicia Keys, dirkač Gil de Ferran, aktivistka Aia Finger, modni poznavalec Mondo Guerra in drugi.

Hewlett-Packard je nedavno razkril svojo novo marketinško akcijo "Vsi priklopljeni" (ang. "Everybody On"). Akcija, ki vsebuje televizijske in tiskane oglase ter zunanje in digitalno oglaševanje, prikazuje različne posameznike, ki ob svojih najlubših dejavnostih uporabljajo računalnike HP.

V oglasih nastopajo znani posamezniki, ki povedo, kako in zakaj tudi sami uporabljajo računalnik HP in kako jim pomaga pri delu, ki ga imajo radi. To so pevka Alicia Keys, dirkač Gil de Ferran, aktivistka Aia Finger, modni poznavalec Mondo Guerra in drugi.

Marketinška akcija je bila zasnovana s pomočjo agencij Creature, Designkitchen, Edelman, Goodby Silverstein & Partners, McCann Erickson, Omnicom Media Group in Publicis.

Richard Gerstein, podpredsednik oddelka za marketing in razvoj skupine HP, je ob lansiranju akcije povedal: "Tehnologija igra ključno vlogo pri odkrivanju, razvijanju in uresničevanju sanj in strasti ljudi." S svojimi izdelki želijo svojim uporabnikom pomagati uresničiti svoje sanje in pomagati pri delu, ki ga imajo radi. HP s takšno filozofijo poskuša tekmovati z Applovimi izdelki, se od njih odmakniti, hkrati pa nagovarja isto javnost, potrošnika z enakimi demografskimi značilnostmi, kot Apple.