• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Integriran pristop je ključen za velike blagovne znamke

Vse več podjetij se zaveda pomena integriranega pristopa, pri čemer povezujejo različne medije, komunikacijske platforme in promocijske aktivosti.

Foto: Dreamstime

Lastniki blagovnih znamk, kot so MasterCard, Philips in Western Union, si prizadevajo za bolj integriran pristop do medijev in različnih skupin potrošnikov.

Kot je za poslovno revijo Forbes povedal Alfredo Gangotena, glavni direktor marketinga v družbi MasterCard Worldwide, novo okolje zahteva uravnoteženje »umetnosti in znanosti«. Po njegovih besedah bo leva stran možganov ovrednotila vedenje kupcev, obogatene podatke in rezultate na trgu, da bi ustvarila bolj dinamične programe in spodbudila kreativnost marketinških oddelkov. V nasprotju s tem bo desna stran možganov »ujela vrednost stvari, ki nekaj štejejo, in se povezala s potrošniki in bistvom naših blagovnih znamk«. Primer iz prakse: MasterCard povezuje prednosti svojega mobilnega transakcijskega sistema PayPass z orodji za ciljano promocijo, ki jih omogoča podjetje Truaxis, ki ga je nedavno prevzel MasterCard.

Tudi družba Philips uporablja integrirani pristop, pri čemer združuje tradicionalne medije (strategijo potiska) z družbenimi omrežji (strategijo vleka).

Jacopo D'Alessandris, glavni direktor marketinga pri družbi Philips Consumer Lifestyle North America, pravi: »Ne gre več za linearni lijak, ampak za nekakšno potovanje »naredi si sam«, pri čemer ima potrošnik nadzor in se odloča, kdaj in kako naj se angažira.«

Potrebe po podobnem pristopu se zavedajo tudi v družbi Western Union, ki omogoča hiter prenos denarja. Diana Scott, glavna direktorica produktnega marketinga pri Western Unionu, meni, da bo kmalu prišlo do evolucije iz sveta množične produkcije vsebin v novi svet leta 2013, ko bo imela vsebina več glasu, utripa in osebnosti blagovne znamke. »Potrošniki ne bodo le videli vsebine, temveč jo bodo tudi občutili in se z njo počutili veliko bolj povezani,« je povedala Scottova.