• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vpliv družbenih omrežij in e-trgovine na svetovni ravni se povečuje

Šest od desetih uporabnikov interneta na mesečni ravni uporablja različna družbena omrežja.

Šest od desetih uporabnikov interneta na mesečni ravni uporablja različna družbena omrežja. Glede na študijo GlobalWebIndex je dve leti nazaj tako odgovorilo le 36 odstotkov uporabnikov. Letošnje poročilo iste raziskave je pokazalo, da uporaba Facebooka še vedno strmo narašča na vseh komunikacijskih platformah, a je na številnih trgih trženjski splet, ki vključuje tudi ta komunikacijski kamal, že precej zasičen – predvsem v Indiji, Indoneziji in Braziliji. Ista študija je pokazala tudi, da določene aktivnosti uporabnikov na Facebooku upadajo. Od julija 2009 do novembra 2011 se je v ZDA uporaba zasebnih sporočil na Facebooku zmanjšala za 12 odstotkov, iskanje novih stikov za 17 odstotkov, pristopanje k novim skupinam na Facebooku pa za 19 odstotkov (kar je razumljivo, saj je uporaba skupin zamenjala uporaba oznamčenih strani).

Ravno nasprotno bi lahko rekli za e-trgovino. Ta storitev hitro raste predvsem v razvijajočih se državah. V zadnjem mesecu je spletni nakup opravilo 59 odstotkov svetovnih spletnih uporabnikov, 53 odstotkov pa jih je na spletu preverilo lastnosti in ceno izdelka, ki ga želijo kupiti.

V vzponu je tudi Google. Spletni brskalnik Google Chrome je vse bolj priljubljen, mobilni operacijski sistem Android pa uporablja vedno več uporabnikov. GlobalWebIndex je pokazal, da je Chrome na Filipinih, v Turčiji, Argentini in Indiji najbolj uporabljan brskalnik, Android pa ima po svetu že 227 milijonov aktivnih uporabnikov in tako zavzema 33-odstotni tržni delež svetovnega trga pametnih telefonov. V zadnjih dveh letih se je ta delež povečal za 76 odstotkov.

Raziskava GlobalWebIndex je bila izvedena novembra 2011 med več kot 40.000 spletnimi uporabniki iz 27 držav.


Vir: Newsbizblog.org