• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vedno več spletnih aktivnosti, vse manj zanimanja za Facebook

Čeprav je na Facebooku zaznati manj aktivnosti, pa se je uporaba spletnih družbenih omrežij na splošno povečala za 40 odstotkov od leta 2009.

Objavljeni so rezultati svetovne raziskave GlobalWebIndex, ki je tokrat raziskovala uporabniško izkušnjo na spletu. Najpomembnejši odkritji sta, da so številni uporabniki Facebooka naveličani njegovih storitev, med spletnimi aktivnostmi in orodji pa pridobivajo vedno večjo vrednost tiste, ki so naravnane na aktualni čas in nudijo relevantno vsebino.

Uporabniki v državah, kot sta Velika Britanija in Koreja, na spletu najpogosteje obiskujejo spletne trgovine in kataloge, medtem ko uporabniki v državah v vzponu (kot sta Indonezija in Filipini) najraje obiskujejo spletna družbena omrežja.
Drugod, predvsem v Združenih državah Amerike, se naveličanost nad Facebookom kaže v zmanjšanju objav oziroma obnov osebnega statusa, manj je deljenih in komentiranih vsebin, manj pa je tudi poslanih osebnih sporočil uporabnikom. Najbolj izrazit upad aktivnosti na modrem omrežju je zaznati med izobraženimi Američani v poznih dvajsetih, ki so se Facebooku pridružili že zelo zgodaj.

Čeprav je na Facebooku zaznati manj aktivnosti, pa se je uporaba spletnih družbenih omrežij na splošno povečala za 40 odstotkov od leta 2009. Za to so zaslužne predvsem mobilne aplikacije in pametni telefoni, ki uporabo in pregledovanje družbenih omrežij omogočajo kadar koli in kjer koli. Tudi pojav mikrobloganja je v porastu, saj je uporaba Twitterja od istega leta zrasla za 62 odstotkov. Uporabnikom je namreč pomembno, da lahko nekaj sporočijo takoj, hkrati pa najpogosteje sporočajo relevantne, ključne, zanimive informacije oziroma takšnim najraje sledijo.

Na splošno se je povečalo pregledovanje spletnih vsebin, predvsem v državah BRIC (Brazilija, Rusija, Indija in Kitajska). Tam so uporabniki najbolj pripravljeni plačati za spletne vsebine, uporabniki na Otoku, v Italiji, Nemčiji, Franciji in Španiji pa najmanj.

Dobra novica za marketinško panogo je predvsem ta, da so blagovne znamke postale bolj učinkovite oziroma vse lažje prodrejo do potrošnikov, predvsem zaradi aktivnosti, ki uporabnikom omogočajo preživljanje časa z njimi. Blagovne znamke s potrošniki vzpostavljajo stik preko mobilnih in spletnih aplikacij, blogov, z njimi komunicirajo preko družbenih omrežij in video vsebin. 13 odstotkov spletnih uporabnikov je v raziskavi, v kateri je sodelovalo več kot 100 tisoč anketirancev, odgovorilo, da si želijo z znamkami še naprej intenzivno komunicirati in vzpostavljati stik.


Vir: contagiousmagazine.com