• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Obama se v Benettovem oglasu poljublja s kitajskim predsednikom

Svoje ustnice v Benettonovi oglaševalski akciji šobijo predsednik Združenih držav Amerike Barack Obama, kitajski predsednik Hu Jintao, Papež Benedict XVI in drugi.

Blagovna znamka Benetton, ki jo odlikuje pomenski slogan Združene barve Benettona je v svojem oglaševanju vedno opozarjala na različne družbene probleme. A s svojim povezovanjem promocije in družbene kritičnosti ni še nikoli tako šokirala. V novi oglaševalski akciji oglasi prikazujejo politične voditelje, ki se predano poljubljajo. Svoje ustnice šobijo predsednik Združenih držav Amerike Barack Obama, kitajski predsednik Hu Jintao, Papež Benedict XVI in drugi. Gre za metaforično promocijo tolerance med različnimi principi življenja – zasebnega, političnega ali gospodarskega. Akcijo, ki sta jo zasnovali oglaševalski agenciji Fabrica in 72andSunny, so mnogi ponudniki oglasnega prostora že zavrnili.

Akcijo so recimo zavrnili tudi International Herald Tribune, The Guardian and Elle Francia. Potrjeno pa je, da bodo akcijo objavili mediji kot so The Economist, New York Magazine, Newsweek in Monocle.

Akcija je izredno dobro podprta s komunikacijo na družbenih omrežjih. Na Benettonovi oznamčeni strani na Facebooku lahko privrženci recimo naložijo svoje slike in tako oblikujejo svojo različico oglasa. Glas o akciji širi tudi promocijski kratki film Nesovražnost, v izvirniku Unhate.

Papež je že zahteval, da se oglas, v katerem šobi svoje ustnice, izvzame iz oglaševalske akcije.