• Facebook
  • Twitter
  • RSS

#EverydayShow: Target z modno revijo vsakdanjih izdelkov animira tviterate

Target nadaljuje z akcijo »Vsakdanja kolekcija« (»The Everyday Collection«).

V času televizijskega prenosa Zlatih globusov je ameriško trgovsko podjetje Target predstavilo svojo najnovejšo oglaševalsko akcijo »Vsakdanja kolekcija« (»The Everyday Collection«), ki je s štirimi duhovitimi oglasi predstavljala vsakdanje stvari, kot bi bili modni izdelki ali dodatki.

Od takrat naprej so akcijo podkrepili z interaktivno marketinško pobudo, ki bo svoj vrhunec doživela danes.

Uporabnike Twitterja so do danes vabili, naj o izdelkih, ki so naprodaj v Targetu, tvitnejo svoje misli, ideje ali komentarje. V tvitih so morali uporabiti oznako #EverydayShow. Najboljši bodo izpostavljeni na »modni reviji« Targetovih izdelkov, poleg tega pa bodo na te izdelke tudi natisnjeni. Tisti tviterati, ki so bili najbolj kreativni, bodo tudi nagrajeni. Modno revijo si lahko ogledate na projektni spletni strani