• Facebook
  • Twitter
  • RSS

22. SOF: Oglaševalci, podprite svoje agencije!

Letošnja tekma Slovenskega oglaševalska festivala (SOF), ki bo med 20. in 22. marcem v Portorožu, uvaja kar nekaj novosti, ki naj bi v še večji meri opogumile oglaševalske agencije in druge prijavitelje k sodelovanju v njej.

Tanja Mezga, predsednica Sveta tekmovalnega programa SOF, in Lučka Peljhan, izvršna direktorica tekmovalnega programa SOF. (Foto: Bojan Šverko)

»Toliko priložnosti za zmago, kot jih bo letos na SOF-u, na njem doslej še ni bilo,« je na današnji predstavitvi tekme 22. SOF-a povedala Lučka Peljhan, izvršna direktorica tekmovalnega programa SOF.

Kot pravi Peljhanova, ne skrivajo ambicij ostati najpomembnejša oglaševalska tekma v Sloveniji. Da bi zajeli čim več kreativnih oziroma komunikacijskih konceptov, ki nastajajo v Sloveniji, so še razširili nabor tekmovalnih skupin. Dodali so novo skupino medijev, v kateri bo žirija (razširjeno, enajstčlansko žirijo letos vodi Uroš Goričan, kreativni direktor v Publicisu) izbirala primere najkreativnejše izrabe medijskega kanala in medijskega spleta ter inovativne implementacije medijskih strategij. Poleg tega so bistveno razširili dozdajšnjo skupino dogodkov, ki se po novem imenuje »ustvarjene in oznamčene vsebine«, kjer se bodo za nagrade poleg dogodkov potegovali še odnosi z javnostmi in oznamčene samostojne vsebine.

Po besedah Tanje Mezga, predsednice Sveta tekmovalnega programa SOF, so za prijavitelje, predvsem manjše agencije, pripravili posebne ugodnosti, poleg tega pa so na oglaševalce naslovili pobudo, naj sofinancirajo prijavnine svojih agencij. Rok za prijavo del je sicer 15. februar 2013.

Poleg oglaševalske tekme so organizatorji SOF-a še večjo pozornost kot doslej namenili kongresnemu delu festivala, katerega rdeča nit je navdih. Darja Zajc, predsednica 22. SOF-a, pravi, da so letos bolj uravnotežili razmerje med domači in tujimi govorci. »Odločili smo se, da tokrat povabimo več tujih predavateljev kot običajno, saj slovenski oglaševalski prostor potrebuje svežino, ki nam je včasih manjka,« je pojasnila Zajčeva. Med govorci je izpostavila skandinavskega profesorja za inovacije in podjetništvo Alfa Rehna, Ravija Singha, guruja političnih kampanj na spletu, ki je po besedah Zajčeve pravi »navdih na dveh nogah«, Stephena Normana, višjega podpredsednika globalnega marketinga in komunikacij pri Renaultu, in Josephine Green, promotorko sodobne miselnosti in novih spoznanj na področju družbenega razvoja, inovacij in sprememb.

Več o novostih v SOF-ovi tekmi si boste lahko prebrali v februarski številki Marketing magazina, ki izide 30. januarja. 

Naročite se na revijo: spletni obrazec