• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Slovenski izdelek Slovenia vodka, namenjen Američanom

Slovenski izdelek namenjen ameriškemu trgu – Slovenia vodka – bo lansiran aprila 2013.

Pobudnik projekta Slovenia vodka ameriški kuhar Peter X. Kelly in predstavniki lastnika blagovne znamke, podjetja Good Voda. V ospredju steklenica Slovenia vodke.

Predstavniki ameriškega podjetja Good Voda so na današnji tiskovni konferenci predstavili izdelek, ki so ga zasnovali s pomočjo slovenskih podjetij. Vodko iz ajde – Slovenia vodka – bo proizvajalo in stekleničilo podjetje Fructal, steklenice izdelka pa bodo izdelovali v Steklarni Hrastnik.

Bruce Duhan, izvršni kreativni direktor, Emil Gaspari, izvršni operativni direktor, in Charles Bertalan, izvršni tehnološki svetovalec, so povedali, da bo vodka sprva naprodaj v New Yorku, Jerseyju in Connecticutu. Pozneje naj bi dosegla tudi ostale zvezne države in celine.

Ambasadorja nove znamke, ki naj bi bila primarno namenjena mlajši vplivni premožni potrošniški skupini (čeprav predstavniki namigujejo, da ciljna skupina še ni dokončno določena), sta Bill Murray in Mihail Barišnikov. Igralec in komik Murray ter koreograf in igralec Barišnikov nastopata tako v oglasih kot kuharskih video vsebinah, ki jih vodi znani ameriški kuhar Peter X. Kelly. Ta Slovenia vodko predstavlja kot kulinarični izdelek, začimbo, ki je primerna tako za koktajle kot tople jedi. Vsi trije bodo tudi na slavnostnem dogodku lansiranja vodke, ki bo konec meseca aprila 2013 v Barišnikovem umetniškem centru v New Yorku.

Cena izdelka še ni določena, vsekakor pa naj bi se Slovenia vodka umeščala med premium izdelke žganih pijač. Segment luksuznih vodk naj bi bil v Ameriki najhitreje rastoča izdelčna kategorija.

Pobudnik projekta Slovenia vodka ameriški kuhar Peter X. Kelly in predstavniki lastnika blagovne znamke, podjetja Good Voda. V ospredju steklenica Slovenia vodke.
Steklenica Slovenia vodke
Posnetek video oglasa