• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Potrošniki raje kupujejo izdelke znamk, ki jih poznajo

60 odstotkov potrošnikov po svetu raje kupi nov izdelek preverjene blagovne znamke kot pa izdelek neznane oz. nove znamke, je pokazala najnovejša raziskava raziskovalne hiše Nielsen.

Foto: Dreamstime

Podatki, pridobljeni z Nielsnovo najnovejšo raziskavo 'Global Survey of New Product Purchase Sentiment', v kateri je sodelovalo 29.000 spletnih uporabnikov iz 58 držav, so pokazali, da je prepoznavnost blagovne znamke eden ključnih motivatorjev k nakupu. Razkrili pa so tudi, da potrošniki novim izdelkom na splošno niso preveč naklonjeni.

Sodeč po izsledkih omenjene raziskave le polovica svetovne potrošniške populacije premisli o tem, da bi morda kupila nov izdelek. Nekoliko bolj radovedni potrošniki so na severnoameriškem trgu in v državah bližnjega vzhoda ter Severne Afrike. Tam o nakupu novega izdelka razmišlja 57 odstotkov uporabnikov.

Potrošnike k nakupu novega izdelka poleg prepoznavne znamke spodbuja tudi kredibilnost izdelka. Skoraj dve tretjini potrošnikov bo z nakupom novega izdelka počakala, dokler ne bodo njegove učinkovine dokazane – tako ali drugače.

Analitiki poudarjajo, da so potrošniki bolj naklonjeni inovativnim izdelkom, ki potrošnikom ponujajo nekaj novega, kot pa novim blagovnim znamkam. Zato je smotrno, da podjetja razvijajo nove izdelke znotraj posameznih priljubljenih izdelčnih linij, pri lansiranju novih izdelčnih linij, ki jih odlikuje specifična lastnost ali učinkovina, pa naj s svojimi marketinškimi aktivnostmi dokazujejo učinkovitost izdelka oz. verodostojnost izdelkov.

Kako pa prepričati vse nejeverne Tomaže, ki ne zaupajo novim izdelkom ali blagovnim znamkam? Raziskovalna hiša Nielsen je preverila učinkovitost enaindvajsetih marketinških metod in odkrila, da so najboljše marketinške akcije tiste, ki povezujejo spodbujanje govoric (WOM), klasično oglaševanje in digitalni marketing.

Govorice oz. osebna priporočila na nakupne odločitve potrošnikov vplivajo v 77 odstotkih, spletne aktivnosti v 67 odstotkih, klasično oglaševanje pa v petindevetdesetih.

Internet naj bi bil predvsem primerno okolje za sodbujanje prepoznavnosti izdelkov sledečih kategorij: hrana in pijača, osebna nega, zdravila in prehranski dodatki, nega las.

 

Vir: nielsen.com