• Facebook
  • Twitter
  • RSS

iPROM v 2012 zasnoval tretjino več akcij kot v 2011

Podjetje iPROM je v lanskem letu izpeljalo 32 odstotkov več digitalnih oglaševalskih akcij kot leto prej.

IPROM je v 2012 izvedel 5.400 digitalnih oglaševalskih akcij z več kot 13.200 različnimi spletnimi oglasi. Vse akcije so bile izpeljane s programsko rešitvijo iPROM Ad Server, ki je lani spletnim uporabnikom posredoval skoraj 10 milijard spletnih oglasov. 

V podjetju so naredili tudi analizo prikazanih oglasov:
V letu 2012 so se deleži prikazanih oglasov na spletnih medijih po panogah razdelili tako, da je na prvem mestu avtomobilizem z 2,3 milijarde prikazov in je tako že šesto leto vodilna panoga po deležu prikazov. Sledi trgovina z 1,7 milijarde prikazov, na tretjem mestu pa je zabava in prosti čas s skoraj 1,5 milijarde prikazov.
Prva tri mesta so torej zasedle iste panoge, kot v letu 2011. Turistična panoga je glede na leto 2011 v lanskem letu največ pridobila, saj se je z 12. povzpela na 5. mesto.