• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kaj občuti potrošnik, ko vidi vaš oglas?

Coca-Cola in Unilever bosta vse letošnje oglaševalske akcije snovala upoštevajoč raziskave, ki razkrivajo čustva potrošnikov.

Foto: Dreamstime

Raziskovalna hiša Millward Brown je lani začela izvajati raziskave, ki s pomočjo posebne tehnologije (Facial coding), ki zaznava obrazno mimiko potrošnikov, razkrivajo, kakšno čustveno stanje določen oglas prebudi v njih.

Te raziskave so v 2012 začeli naročati Unilever, Coca-Cola in še nekaj večjih podjetij. Millward Brown je storitev ponudila v sodelovanju s podjetjem Affectiva. Njegova tehnologija omogoča razkritje, kaj potrošniki občutijo, ko vidijo ali slišijo posamezen oglas.

Millward Brown je – odkar sodeluje z Affectivo –, analiziral že več kot 400 oglaševalskih akcij. Njihovi analitiki so tako lahko oglaševalcem povedali, kakšen emocionalni vpliv imajo njihovi oglasi, in svetovali, kako zasnovati takšne, da bodo imeli želen učinek.