• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na mobilnih napravah opravimo 20 odstotkov spletnih iskanj

Družba Rimm-Kaufman Group (RKG) je izdala svoje zadnje kvartalno poročilo Digital Marketing Report za leto 2012.

Foto: Dreamstime

Najnovejše poročilo Digital Marketing Report, ki ga družba RKG štirikrat letno opravi med svojimi naročniki – med njimi je tudi 40% petstotih največjih spletnih trgovcev –, je pokazalo, da je 20 odstotkov spletnih iskanj izvedenih preko mobilnih naprav.

Za oglaševalce in spletne trgovce so najbolj relevantni uporabniki mobilnega interneta lastniki Applovih mobilnih naprav, saj so v zadnjem četrtletju opravili kar 73 odstotkov klikov na promovirane povezave in oglase.

RKG-jeva raziskava je pokazala, da so v zadnjih treh mesecih preteklega leta uporabniki iPadov manj klikali na oglase kot prejšnje mesece. Promet, ki so ga ustvarili ti uporabniki, je od predzadnjega tromesečja upadel za 4 odstotne točke (iz 88 na 84 odstotkov). 5 odstotkov klikov na oglase na tablicah je bilo opravljenih na Amazonovem Kindle Fire. Applovi uporabniki so tudi bolj zapravljivi kot tisti, ki posedujejo Amazonov tablični računalnik.

Uporabniki tablic so na splošno bolj razsipni, kot so bili pred enim letom. Število konverzij, ki so jih opravili ti uporabniki, je v tem času zraslo za 189 odstotkov. Število nakupov preko mobilnikov je v zadnjem letu zraslo za 178 odstotkov.

Mobilni uporabniki največ uporabljajo Google, Yahoo in Bing sta daleč zadaj. Preko Googlovega spletnega brskalnika je bilo opravljenih 27 odstotkov iskanj.

Facebook je med družbenimi omrežji še vedno najučinkovitejši posrednik vsebin, saj med temi omrežji ustvari največ prometa, sledi pa mu Pinterest.

Celotno poročilo: rimmkaufman.com