• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kako uspešne so prestižne znamke v digitalnem komuniciranju

Znamke različnih kategorij, ki so stranke nagovarjale preko družbenih omrežij, so v enem letu obisk svojih spletnih mest povprečno povečale za 42 odstotkov.

Izšlo je poročilo o učinkovitosti digitalnega komuniciranja prestižnih blagovnih znamk, Digital IQ index, ki ga vsako leto objavi agencija Luxury lab (L²). Na vrhu lestvice blestijo predvsem modne znamke, kot so Coach, Louis Vuitton, Ralph Lauren, Gucci in druge. Na splošno pa podjetja prestižnih znamk še niso spoznala moči socialnih medijev, zakupa ključnih besed in spletnih strani prirejenih za mobilne telefone.

Najbolj inteligentna v digitalnem komuniciranju je Coach, prestižna modna znamka, ki bo naslednje leto praznovala 70. obletnico.

Če letošnje rezultate primerjamo z lanskoletnim poročilom, je hitro opaziti, da je IQ digitalnega komuniciranja najbolj upadel Applu, ki je bil lani najuspešnejši predstavnik digitalne komunikacije ter prestižnim znamkam avtomobilske industrije, kot so BMW, Audi in Porsche, ki so na lanskem poročilu zasedli 2.,3. in 5. mesto. Letos teh podjetij ni najti niti med prvimi desetimi.

Najbolj inteligentni v digitalnem komuniciranju 2010:
1. Coach
2. Louis Vuitton, Ralph Lauren (izenačena)
4. Gucci
5. Hugo Boss
6. Burberry
7. Dolce & Gabbana
8. Giorgio Armani, Swarovski (izenačena)
10. Tiffany

Med prvimi desetimi sta svoj položaj ohranili le modni znamki Louis Vuitton in Ralph Lauren, ki si tokrat delita 2. mesto (lani sta zasedli 6. in 7. mesto). Četudi so modne znamke načeloma uspešno posvojile medijske kanale 21. stoletja pa mnoge, kot so Prada, Christian Dior, Cartier in Rolex, pomen spletnega nastopa preprosto ignorirajo. Znamkam, ki so se vzpostavile na Facebooku se je promet na domačih spletnih straneh povečal za 3,4 do 7,1 odstotka. Ni čudno, da se je kar 73 odstotkov luksuznih znamk posvetilo upravljanju svojega Facebook profila.

Znamke različnih kategorij, ki so stranke nagovarjale preko družbenih omrežij, so v enem letu obisk svojih spletnih mest povprečno povečale za 42 odstotkov. Še vedno pa veliko znamk ni razvilo čuta za spletno komuniciranje v vsem svojem potencialu. Samo polovica jih trži preko elektronske pošte, le 40 odstotkov zakupi ključne besede v spletnih brskalnikih in le 10 odstotkov jih je oblikovalo spletne strani, ki so primerne za dostop preko telefona.