• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Prestižne blagovne znamke na družbenih omrežjih

O pomenu družbenih omrežij so blagovne znamke v tujini prepričali vabljivi statistični podatki o potrošnikih, ki živijo v gospodinjstvih, ki na leto zaslužijo preko 100 tisoč dolarjev (69.979 evra). Člani takšnih gospodinjstev na spletu preživijo 23 ur tedensko, od tega 6 ur na Facebooku.

Časi se spreminjajo tudi za prestižne blagovne znamke. Včasih so svojo naklonjenost do znamk, kot so BMW, Versace ali Chanel, njihovi ljubitelji lahko pokazali le tako, da so si luksuzne izdelke kupili. Zadnjih nekaj let pa lahko svojo privrženost izkažejo s preprostim klikom na gumb “všeč mi je”. Od ustanovitve Facebooka leta 2004 se vedno več podjetij in upravljavcev blagovnih znamk odloča za komunikacijo in promocijo na družbenih omrežjih. Čeprav so prestižne znamke dokaj pozno posvojile tovrstno komunikacijo, so hitro nadomestile izgubljeni čas. Najbolj priljubljena prestižna znamka na Facebooku je Burberry, ki ima preko 6,4 milijona privržencev oz. »fanov«, tesno za petami pa sta ji Lacoste in BMW. Znamka, ki jo poznamo po zaščitnem znaku v obliki zelenega krokodila, ima skoraj 5,9 milijona privržencev, stran BMW pa je všeč več kot 5,7 milijona uporabnikom Facebooka. Število privržencev na takšnih straneh nenehno raste, tudi po sto na dan.

O pomenu družbenih omrežij so blagovne znamke v tujini prepričali vabljivi statistični podatki o potrošnikih, ki živijo v gospodinjstvih, ki na leto zaslužijo preko 100 tisoč dolarjev (69.979 evra). Člani takšnih gospodinjstev na spletu preživijo 23 ur tedensko, od tega 6 ur na Facebooku. Facebook je družinam v višjim standardom očitno po godu, saj je kar 80 odstotkov uporabnikov, katerih družine na leto zaslužijo 240 tisoč dolarjev, članov družbenih omrežij, predvsem Facebooka.

Trudy Hardy, direktorica tržnega komuniciranja severnoameriške podružnice BMW, pravi, da je tudi za prestižne znamke pomembno, da se poslužujejo dvosmerne komunikacije. Le tako lahko od potrošnikov dobijo informacije, ali so jim všeč oglasi, akcije in ne nazadnje tudi razvoj izdelkov blagovne znamke ter njene aktivnosti. Sicer še ni znano, ali večje število privržencev in t. i. klikov na gumb »všeč mi je« vpliva na prodajo, vsekakor pa gre za učinkovit odnos in vključevanje potrošnika, ki v prihodnje obeta evolucijo tržnega komuniciranja, ki bo še bolj zabrisala mejo med potrošnikom in podjetjem.

Vodje blagovnih znamk imajo o spletni prisotnosti različna mnenja in strateške pomisleke. Strinjajo pa se, da na ugled blagovne znamke vplivata tako realnost kot spletno okolje. Ostre ločnice med njima ni več. Gre za vzgojo potrošnikov oz. za razvoj do posameznika, ki svojo privrženost do blagovne znamke sprva potrjuje s klikom, pozneje pa z nakupom. Vsekakor pa mora podjetje zadovoljevati svoje kupce z aktivnostmi tukaj in zdaj, glas o njih pa lahko najuspešneje širi s pomočjo družbenih omrežij.


Vir: northjersey.com