• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Prestižne blagovne znamke stavijo na digitalni marketing

Prestižne blagovne znamke menijo, da so pri spodbujanju njihove priljubljenosti digitalni mediji učinkoviti tako na prodajnem mestu kot drugod.

Svetovalna družba za prestižne blagovne znamke, ki svojo prepoznavnost spodbujajo tudi prek digitalnih medijev, je nedavno objavila rezultate svoje zadnje raziskave, ki je pokazala, da se lastniška podjetja luksuznih blagovnih znamk že dobro zavedajo, da vplivni potrošniki vse več časa preživijo na spletu in da se jih tam tudi lažje nagovori, vpliva nanje, kot prek klasičnih medijev.

Raziskava je pokazala, da prestižne blagovne znamke nameravajo vse večji del svojih oglaševalskih proračunov vlagati v v digitalne medije – tudi do 10 odstotkov več. Najbolj naj bi povečali aktivnosti, kot so uporaba družbenih medijev, mobilni marketing, video ter prikazno oglaševanje. 

Prestižne blagovne znamke menijo, da so pri spodbujanju njihove priljubljenosti digitalni mediji učinkoviti tako na prodajnem mestu kot drugod. Raziskava, ki je anketirala skoraj 350 uspešnih prestižnih blagovnih znamk, kot so Aston Martin, Baume and Mercier, Five Star Alliance, Godiva, Jaguar in Virgin Airlines, je pokazala, da 80 odstotkov teh znamk meni, da je digitalni marketing pri spodbujanju priljubljenosti bolj učinkovit od klasičnih komunikacijskih prijemov. 60 odstotkov jih meni, da so te aktivnosti bolj učinkovite tudi pri spodbujanju prepoznavnosti.

Anketiranci so morali našteti tudi nekaj prestižnih blagovnih znamk, ki po njihovem mnenju digitalne medije najbolje uporabljajo. Najpogosteje so bili našteti: BMW, Burberry, Chanel, Lexus, Mercedes, Tiffany, Cartier, Porsche, Audi, Tag Heuer, Rolex, Ralph Lauren, Gucci, Coach, Apple, Inspirato, Agent Provocateur, American Express, Caesars, Capital One, GE, Gilt Groupe, Harry Winston, Hilton, IWC, JetBlue, Johnnie Walker, Kate Spade, La Prarie, Louis Vuitton, Marc Jacobs, Mini, Omega, Oscar de la Renta, Samsung, Starwood in VW.