• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kanski levi bodo nagrajevali inovativne tehnologije

Organizatorji festivala Kanski levi 2013 so uvedli novo tekmovalno skupino. Lev za inovativnost (Innovation Lion) naj bi nagrajeval tehnologije, ki so pripomogle h kreativnosti oglaševalskih del.

Lev za inovativnost

Strokovna žirija bo nagrajenca izbirala med različnimi oblikami tehnologije, ki je bila uporabljena v tržne namene. Vendar to ne pomeni, da bodo zmagovalna dela iskali le med aplikacijami, programsko opremo, tehnološkimi izdelki in tako naprej. Novoustanovljena nagrada naj bi nagrajevala tudi tehnološki razvoj, kot ga je recimo doseglo podjetje Nike - recimo s svojim izdelkom Nike+ Fuelband.

Festival kreativnosti, ki letos praznuje svojo 60-letnico, je napredne oz. inovativne marketinške rešitve, ki so uporabile tehnološke prednosti, nagradil že lani. Nike je prejel nagrado v tekmovalni skupini titanium, Mercedesova akcija »Nevidni avto« (The Invisible car) pa je prejela veliko nagrado v tekmovalni skupini zunanje oglaševanje.

Lev za inovativnost bo od teh nagrad drugačen le toliko, da ne bo nagradil marketinških projektov temveč tehnologijo, ki je te akcije omogočila.