• Facebook
  • Twitter
  • RSS

The Cup 2012: V žiriji za nagrade The Cup tudi Mitja Petrovič

V žiriji za nagrade The Cup, ki jo vodi Satoshi Takamatsu, ustanovitelj in glavni kreativni direktor japonske oglaševalske agencije Ground, je tudi slovenski predstavnik, in sicer Mitja Petrovič, direktor skupine Publicis.

Danes se v Istanbulu začenja dvodnevni Medcelinski oglaševalski pokal (The Cup). Poleg podelitve oglaševalskih nagrad, za katere se bodo potegovala zmagovalna dela iz štirih regionalnih oglaševalskih festivalov (azijsko-pacifiškega ADFEST, ibero-ameriškega FIAP, novoevropskega Zlatega bobna in tekmovanja evropskega kluba art direktorjev ADC*E), bodo udeleženci lahko prisluhnili znanim osebnostnim iz sveta kreativnosti, oglaševanja, pa tudi filozofije. O kreativnosti bodo med drugim razpravljali tudi filozof Slavoj Žižek, učitelj kreativnega razmišljanja Edward de Bono in arhitekt Boris Podrecca.

V žiriji za nagrade The Cup, ki jo vodi Satoshi Takamatsu, ustanovitelj in glavni kreativni direktor japonske oglaševalske agencije Ground, je tudi slovenski predstavnik, in sicer Mitja Petrovič, direktor skupine Publicis. Žirija bo oglaševalska dela ocenjevala predvsem po tem, kako jim je vanje uspelo ujeti »duha prostora«, genius loci, torej lokalno kreativnost.

Medcelinski oglaševalski pokal je bil ustanovljen leta 2007. Organizirajo ga trije regionalni oglaševalski festivali: ADFEST (Azija in Pacifik), FIAP (Latinska Amerika) in GOLDEN DRUM (Nova Evropa) ter društvo ADC*E (Art Director's Club of Europe).

Poslanstvo pokala je promocija lokalno navdahnjenih kreativnih rešitev, pri čemer žirija ocenjuje lokalne posebnosti različnih kultur v luči globalnega pogleda. V tekmovanju tako sodelujejo dela iz ožjega izbora navedenih festivalov, ocenjuje pa jih »medcelinska« žirija.