• Facebook
  • Twitter
  • RSS

The Cup 2012: Ali so lokalne kulture »kul«?

Jimmy Lam, predsednik oglaševalskega festivala AdFest je v Istanbulu na petem medcelinskem oglaševalskem festivalu The Cup predstavil vrsto azijsko-pacifiških oglaševalskih akcij iz Tajske, Indije, Singapurja in Koreje.

Jimmy Lam, predsednik azijsko-pacifiškega oglaševalskega festivala AdFest.

Jimmy Lam, predsednik oglaševalskega festivala AdFest je v Istanbulu na petem medcelinskem oglaševalskem festivalu The Cup predstavil vrsto azijsko-pacifiških oglaševalskih akcij iz Tajske, Indije, Singapurja in Koreje, pri katerih je zanimiva uporaba družinskih vrednot, humanosti, sočutja in seveda lokalnih kulturnih značilnosti in običajev.

Ulrich Proeschel, direktor razvoja pri agenciji TBWA Europe, je v predavanju Spremembe so povsod, vendar vse ostaja enako, predstavil vedno bolj pomembno smer trženja, ko znane blagovne znamke, na primer Pepsi, namesto milijonov dolarjev (natančno dvajsetih!) namenjenih televizijskemu oglaševanju med finalom Super Bowla, razvijajo projekte, ki se razvijajo v gibanja, v katerih sodeluje čim več ljudi. Podoben je tudi projekt »Made« sponzorja, proizvajalca vodke Absolut, ki briše meje med oglaševanjem, odnosi z javnostmi, umetnostjo in dogodkom. Koichiro Tanaka iz Tokia in Clark Parsons iz Berlinske šole kreativnega vodenja sta predstavila program šole in možnosti napredovanja. Prvi dan konference je zaključil Donald Gunn s predstavitvijo najboljših oglasov sveta.