• Facebook
  • Twitter
  • RSS

The Cup 2011: Zakaj so Brazilci tako... brazilski?

"Ko so me prosili naj nastopim na letošnjem "The Cup-u" in spregovorim o brazilski kretivnosti, sem sprva hvaležno rekel ne. Nato pa sem malo razmislil in sklenil, da to naredim na svoj način," je začel Loducca sicer predsednik brazilske agencije Loducca Pubicidade.

Brazilci so drugi najbolj optimističen narod na svetu.

Celso Loducca, predsednik žrije letošnjega Medcelinskega oglaševalskega pokala je v svojem uro dolgem predavanju skušal pojasniti od kod izvira brazilska kreativnost. "Ko so me prosili naj nastopim na letošnjem "The Cup-u" in spregovorim o brazilski kretivnosti, sem sprva hvaležno rekel ne. Nato pa sem malo razmislil in sklenil, da to naredim na svoj način," je začel Loducca sicer predsednik brazilske agencije Loducca Pubicidade. Pojasnil je, da ne bo imel tipičnega oglaševalskega govora pač pa bo predstavil Brazilce, njihovo naravo.


Brazilci so drugi najbolj optimističen narod na svetu.

Pojasnil je, da so Brazilci narod, ki je navajen živeti v težkih razmerah. "Takrat sanjamo in takrat smo najbolj kreativni, samo, da nam ne vzamejo sanj."Če bi jih vprašali kdo so, ne bi znali odgovoriti. So Brazilci, mešanica ras, kultur, verstev in navad. Skozi stoletja so dražavo mučile najrazličnejše stvari in njeni prebivalci še danes ne živijo ravno najbolje. Zanimivo pa je, da so drugi najbolj optimističen narod na svetu (takoj za Nigerijci). "Brazilija je dežela številnih nasprotji. Smo izrazito katoliška država pa vendar imamo Karneval, festival na katerem je na enem mestu možno videti toliko golote, kot malo kje na svetu. Takšnih nasprotji pa je še mnogo." Loducca je prepričan, da je ravno tu izvor vse te kreativnosti in da je Brazilcem predvsem potrebno dopustiti sanje. "Ko bo država cvetela, ne bomo več sanjali in takrat bo najverjetnje padla tudi raven kreativnosti. A tega jaz verjetno ne bom doživel," se je še pošalil Loducca.