• Facebook
  • Twitter
  • RSS

The Cup 2011: Od Super Bowla do super pozornosti

Zvezdi današnjega konferenčnega programa sta gotovo Sir John Hegarty, svetovni kreativni direktor agencije Bartle Bogle Hegarty in Dr. John Ellis, teoretični fizik , "oče" Najbolj naprednega svetovnega eksperimenta iz CERN-a.

V Istanbulu se je zjutraj začel drugi in hkrati tudi zadnji dan Medkontinentalnega oglaševalskega pokala. Zvečer pa bodo na svečani podelitvi podeljene nagrade najboljšim akcijam. Zvezdi današnjega konferenčnega programa sta gotovo Sir John Hegarty, svetovni kreativni direktor agencije Bartle Bogle Hegarty in Dr. John Ellis, teoretični fizik , "oče" Najbolj naprednega svetovnega eksperimenta iz CERN-a.

Hegarty je s svojim predavanjem navdušil občinstvo. Popeljal nas je skoz zadnje desetletje panoge, ki se je po njegovem mnenju v tem obdobu spremenila bolj kot katerakoli druga, skozi zadnjih deset let oglašeanja v njegovi agenciji. Predstavil je 7 akcij, ki so v svoji osnovi pravzaprav klasične oglaševaske akcije, a vseno tako drugačne, da so požele neslutene uspehe. Poudaril je, da je televizija še vedno močen medij, da nikakor ni "mrtva", "mrtev" je le klasični 30-sekundni TV oglas. "Televizijo je potrebno uporabiti kot super dogodek", pravi Hegarty. Mantra, ki jo v zadnjem obdobju uporabljajo v agenciji je "From Super Bowl to super social". Se pravi od Super Bowla (finala ameriškega prvenstva v nogometu, ki je vsako leto med najbolj gledanimi dogodki na svetu prek televizijskih ekranov) do izrednega zanimanja vseh medijev in občinstva na splošno. Televizijo kot medij je po njegovem mnenju potrebno uporabiti zgolj za predstavitev akcije, ki sproži govorice na vseh medijih, seveda danes predvsem digitalnih (socialna omrežja in podobno) in s tem doseže svoj namen.