• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Podeljenih pet zlatih nagrad Effie 2010

3. februarja zvečer so bile v Malem ateljeju Viba filma v Ljubljani podeljene slovenske nagrade za komunikacijsko učinkovitost Effie 2010. Izmed štirinajstih finalistov je bilo izbranih devet nagrajencev. Med njimi je bilo kar pet zlatih nagrajencev, dva srebrna in dva bronasta. Prvič je bila podeljena tudi posebna nagrada za uporabo raziskav.

Zlate nagrade so prejeli: Ljubljanske mlekarne, ki so skupaj z oglaševalsko agencijo Luna/TBWA in medijsko agencijo OMD zasnovale akcijo “Ego Slim & Vital”, podjetje Renault Nissan Slovenija, ki je skupaj s Publicisom izvedlo akcijo “Finančna pomoč”, Si.mobil je z agencijo Luna/TBWA zasnoval akcijo “Na pravi strani”, Društvo Ekologi brez meja pa so v sodelovanju s Pristopom in medijsko agencijo Pristop Media izpeljali akcijo “Očistimo Slovenijo v enem dnevu!”. Zlato je prejela tudi Droga Kolinska, ki je skupaj z oglaševalsko agencijo Publicis izpeljala akcijo “Argeta Junior”. Za isto akcijo je bila podljena tudi posebna nagrada za uporabo raziskav.

Srebrni nagradi Effie sta šli v roke podjetju Ljubljanske mlekarne, ki je skupaj z agencijama Pristop in OMD izpeljalo akcijo “Planica, svetovna rekorderka” in Ministrstvu za obrambo Republike Slovenije, ki je s Pristopom predstavilo akcijo “Ponosni nase”. Podjetji, ki sta bili nagrajeni z bronastim Effijem sta Krka, ki je skupaj z medijsko agencijo PHD izpeljala akcijo “Nalgesin S – hitra rešitev za bolečino” in Nova KBM, ki je skupaj s Pristopom in agencijo Pristop Media izvedla akcijo “Že veste, kako bo zvenel zvonec vašega novega doma?”.

Letos je potekala že peta izvedba in podelitev slovenskih nagrad Effie, ki je po besedah predsednice Effie 2010 Tine Novak Kač, nosila sporočilo, da je marketing odgovoren za dobiček podjetij in da je učinkovitost v komuniciranju izredno pomembna. To sporočilo izraža tudi slogan včerajšne svečane podelitve: “In vendar deluje”. Milena Štular, predsednica žirije Effie 2010, je poudarila predvsem to, da so se z letošnjo izbiro nagrajencev za komunikacijsko učinkovitost vendarle pokazali tisti, ki so v slovenskem prostoru res dobri. "Slovenski prostor se je diferenciral in postalo je jasno, kdo je res dober in kdo podpovprečen", je dodala Štularjeva.

Več o nagrajencih in nagradah Effie si preberite v naslednji številki Marketing magazina, ki bo izšla konec meseca februarja 2013.