• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na drugem IdejaX slavili Bruketa&Žinić

Veliko nagrado festivala IdejaX je prejela akcija, ki so jo za Hrvatsko pošto pripravili v agenciji Bruketa&Žinić OM.

Agencija leta je postala Bruketa&Žinić, ki je prejela tudi veliko nagrado festivala za naročnika Hrvatska pošta, za oglaševalca leta pa so razglasili banko Raiffeisenbank Austria. Skupaj je bilo podeljenih 21 nagrad X v dveh osnovnih skupinah: najboljše na trgu (13 nagrad) in najboljše izvedbe (8 nagrad). Za nagrade se je potegovalo 161 del, prijavljenih s strani 29-ih prijaviteljev za 91 različnih naročnikov.

Na festivalu je bilo poleg tekmovalnega dela mogoče prisluhniti tudi številnim mednarodnim in domačim predavateljem, ki so največ pozornosti namenili prihodnosti oglaševanja in digitalnim vsebinam. Med predavateljicami je bila tudi Alison Fennah, podpredsednica IAB, ki bo junija predavala tudi na digitalni konferenci 01. DIGGIT v Ljubljani. Njeno predavanje je bilo eno najboljših v Umagu in se ga vsekakor velja udeležiti tudi v Ljubljani. Takrat bo predstavila rezultate teden dni stare raziskave Mediascope Europe 2012.

IdejaX festival organizirata hrvaško Združenje oglaševalskih agencij (HURA) ter IAB Hrvaška, članica evropskega Urada za interaktivno oglaševanje.

Podrobneje o IdejaX 02. in nagrajencih bomo poročali v novi številki MM.