• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na prvi hrvaški festival IdejaX prijavljenih 269 del

Na hrvaškem oglaševalskem festivalu IdejaX, ki bo 26. in 27. maja v Zagrebu, se bo za nagrade potegovalo 269 prijavljenih del.

Na hrvaškem oglaševalskem festivalu IdejaX, ki bo 26. in 27. maja v Zagrebu, se bo za nagrade potegovalo 269 prijavljenih del, od tega 200 v kategoriji X (oglaševanje v klasičnih medijih) in 69 v kategoriji Mixx (spletni mediji). Na festival je trenutno prijavljenih 650 udeležencev iz Hrvaške in širše regije, cilj organizatorjev pa je privabiti 1000 udeležencev.

Prijavljena dela in agencije se bodo potegovali za nagrado X v dveh osnovnih tekmovalnih skupinah, in sicer »Najboljše na trgu« (»Best on market«) s 14 kategorijami ter »Najboljša izvedba oglasov« (»Best od Admaking«) z 8 kategorijami, glede na gospodarsko panogo, v kateri oglašujejo. Tekmovanje za nagrado Mixx bo potekalo v šestih kategorijah, podeljena pa bo tudi posebna nagrada »Najboljše s festivala« (»Best in Show«), ki jo bo prejela najboljša spletna akcija. Vsa prijavljena dela za nagrado Mixx bodo sodelovala tudi v izboru za evropske nagrade Mixx v organizaciji evropskega Urada za interaktivno oglaševanje (IAB Europe), ki bodo podeljene na kongresu Interact v Barceloni. Poleg tega bodo podelili tudi veliko nagrado za najkreativnejšo oglaševalsko akcijo, nagrado za oglaševalca leta (zanjo se poteguje 107 prijavljenih oglaševalcev) in za agencijo leta.

Cilj festivala IdejaX, ki ga organizirata Hrvaško združenje oglaševalskih agencij (HURA) in hrvaški Urad za interaktivno oglaševanje (IAB Hrvaška), je pokazati, kako pomembno je kakovostno sodelovanje agencij in oglaševalcev na Hrvaškem.