• Facebook
  • Twitter
  • RSS

IdejaX – hrvaški oglaševalski festival

Hrvaško društvo za tržno komuniciranje (HURA) in hrvaška podružnica evropskega združenja digitalnega in interaktivnega marketinga (IAB) sta predstavila nacionalni oglaševalski festival – IdejaX, ki so bo odvijal v Zagrebu med 26. in 27. majem 2011.

Člani Organizacijskega odbora festivala IdejaX

Festival so predstavili člani organizacijskega odbora festivala v sestavi: Slaven Fischer (HURA), Jan Jilek (IAB), Andrea Šumanovec (Unex), Siniša Waldinger (predsednik žirije nagrade X), Saša Škorić (predsednik žirije za nagrado Mixx) in Mia Pećina, direktorica festivala.

Poleg predavanj uveljavljenih evropskih in svetovnih strokovnjakov, kot so Gary Vaynerchuk, Gerd Leonhard in Helge Tennø, se bo na festivalu mogoče udeležiti treh regionalnih razprav o stanju in trendih v stroki. Vzporedno s programom si bo moč ogledati razstavo izbranih del, ki bodo prispela na natečaj ter se udeležiti niza strokovnih delavnic.

Organizatorji na festivalu pričakujejo okoli 300 prijavljenih del ter preko 1000 udeležencev iz Hrvaške in regije. Za prijavo del na tekmovanje ni potrebno članstvo v nobenem izmed hrvaških združenj.

Vse informacije o tekmovanju in registraciji udeležencev so na voljo na spletni strani: www.idejax.com