• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Starbucks išče pozitivno stran ponedeljkov

Starbucks in AMV BBDO sta pripravili promocijsko akcijo posebne Starbucksove ponedeljkove ponudbe.

Ljudje na splošno ne marajo ponedeljkov. Vseeno se je Starbucks v novem komunikacijskem projektu osredotočil prav na ta dan v tednu. Pozitivno vest, da franšiza kavarn na ta dan določene izdelke nudi po znižani ceni, je Starbucks sporočil z oglasom, v katerem našteva, kaj pomembnega in pozitivnega se je že zgodilo na ponedeljek. Akcijo, katere del je tudi promocijska spletna stran, je pripravila oglaševalska agencija AMV BBDO.

»Vse kaže, da ponedeljkov večina prav nič ne mara. V Starbucksu pa menimo, da ponedeljki le niso tako slabi. Ste vedeli, da je človek na luno prvič stopil prav v ponedeljek? Tudi Big Ben je prvič pozvonil na ta dan, prav tako pa je na ponedeljek zapeljalo prvo javno dvigalo« sporoča Starbucks obiskovalcem njihove spletne strani in promovira ponedeljkovo posebno ceno njihove »Tall latte«.

Akcija vključuje spletne, tiskane in zunanje oglase, pospeševanje prodaje na prodajnem mestu in komunikacijo preko družbenih omrežij.