• Facebook
  • Twitter
  • RSS

The Guardian v novi oglaševalski akciji oznamčil vikend

Oglaševalska agencija BBH London je v dramatičnem stilu akcije »Three Little Pigs« zasnovala tudi najnovejšo oglaševalsko akcijo za časopis The Guardian in njegove priloge.

Britanski časnik The Guardian je oznamčil vikend. No, to naj bi bilo sporočilo njihove najnovejše oglaševalske akcije »Prevzeti vikend« (»Own The Weekend«), ki naj bi vključevala televizijske, kino, tiskane in zunanje oglase. Na spletu so objavili tudi 3-minutni video, v katerem nastopa igralec Hugh Grant, ki naj bi po pričevanju medija Ad Age vlogo ambasadorja znamke The Guardian prevzel kar brezplačno. Sporočilo akcije je preprosto: The Guardian in priloga Observer med vikendom ponujata tako celovite in kakovostne zgodbe, da sta vikend vzela za svojega.

Oglaševalsko akcijo je zasnovala oglaševalska agencija BBH London, ki je naredila tudi znani Guardianov video oglas »Trije majhni pujsi« (»Three Little Pigs«), ki je lansko leto blestel na številnih prestižnih oglaševalskih festivalih.