• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SMK 2012: Tudi v marketingu je magija

Dimis Michaelides iz podjetja Performa Consulting je na Slovenski marketinški konferenci v Portorożu s pomočjo rokohitrskih spretnosti pokazal, kako lahko podjetja ustvarijo kreativno ozračje, v katerem bodo na površje prišle izjemne ideje.

"Vsak od nas je kreativen. Kreativnost ne sodi le v kreativne oddelke oglaševalskih agencij," meni Dimis Michaelides iz podjetja Performa Consulting, ki je na Slovenski marketinški konferenci v Portorożu s pomočjo rokohitrskih spretnosti pokazal, kako lahko podjetja ustvarijo kreativno ozračje, v katerem bodo na površje prišle izjemne ideje. "V podjetju potrebujemo bitko idej, kresanje različnih idej, izogniti pa se moramo bitki egov," je le ena od iskrivih misli ciprskega poslovnega svetovalca.

V nadaljevanju je Hermann Simon iz nemškega svetovalnega podjetja Simon-Kucher govoril o tem, kako povečati dobiček z ustrezno cenovno politiko. "Podjetje vodite z mislijo na dobiček in ne z mislijo na tržni delež," svetuje Simon. Po njegovih besedah je treba razlikovati med "dobrim" in "slabim" tržnim deležem. Dobri tržni delež podjetje doseže z uspešnim delovanjem, kakovostjo, inovacijami, vrednostjo in ustrezno cenovno politiko, njegov rezultat pa so visoke marže in visoki dobički. V nasprotju s tem slab tržni delež podjetje doseže, ko agresivno znižuje cene, ne da bi hkrati poskrbelo za znižanje stroškov. S tem si znižuje marže in dobičke in celo ustvarja izgubo.