• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Subrina z marketinško akcijo na Pinterestu

Ilirija je želela svojo blagovno znamko Subrina Professional približati preko akcije, ki bi poudarjala njihove vrednote: izvirnost, kreativnost, drznost in določanje trendov. Zato so na družbenem omrežju Pinterest zasnovali natečaj My Subrina Style.

Ilirija je želela svoje barve za lase Subrina in stilske trende, ki jih postavljajo strokovnjaki Subrina Professional, predsatviti na inovativen način. Blagovno znamko so potrošnikom želeli približati prek svojih vrednot: izvirnost, kreativnost, drznost in določanje trendov. Zato so na družbenem omrežju Pinterest zasnovali natečaj My Subrina Style. Uporabnik mora ustvariti svojo tablo v kategoriji Hair&Beauty in jo poimenovati My Subrina Style. Nanjo mora pripeti fotografije, ki jih najde na spletni strani www.subrina.si. Poleg tega mora tja pripeti tudi svojo najljubšo barvo za lase Subrina in »repinati« še vsaj dve fotografiji kolekcij Subrina Professional.

Žirija bo na koncu natečaja izbrala tri najboljše table. Izbrala jih bo glede na izvirnost, kreativnost, drznost in všečnost. Zmagovalci bodo prejeli popolno frizersko preobrazbo po svoji želji v frizerskem salonu Subrina Hair Spa.

Sodelujoči:

Irena Filipović, Vodja marketinga Široka potrošnja
Neva Bahun, Vodja marketinga Profesionalna prodaja
Špela Ribnikar, Vodja Subrina Studia
Tina Grbac, Vodja digitalnega marketinga