• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Katere spletne strani slovenski upokojenci najpogosteje pregledujejo?

S pomočjo indeksa podobnosti (Affinity Index-Internet) so nam lahko izvajalci raziskave MOSS posredovali podatke, kolikšen delež upokojencev je na določeni spletni strani, v primerjavi z deležem upokojencev na ravni celotne spletne populacije.

Pretekli teden smo objavili izsledke zadnje raziskave MOSS, ki je pokazala, da je v Sloveniji vse več spletnih uporabnikov, ki imajo status upokojenca. Tokrat pa smo preverili tudi, katere spletne strani ti uporabniki najpogosteje pregledujejo. S pomočjo indeksa podobnosti (Affinity Index-Internet) so nam lahko izvajalci raziskave posredovali podatke, kolikšen delež upokojencev je na določeni spletni strani, v primerjavi z deležem upokojencev na ravni celotne spletne populacije. Najbolj obiskane spletne strani s strani upokojenih spletnih uporabnikov so ozs.si, demokracija.si, druzina.si, eset.si, reporter.si, matkurja.com, pozareport.si, deloindom.si, skladi.com ter golfportal.info.

Analitiki poudarjajo, da je analizirani vzorec za ozs.si, matkurja.com in golfportal.info premajhen, zato ga je treba obravnavati kot približek.

V septembru so bile s strani slovenskih spletnih uporabnikov, ki imajo status upokojenca, najboj obiskane slednje spletne strani:

www / indeks podobnosti
ozs.si / 370,45
demokracija.si / 292,35
druzina.si / 258,27
eset.si / 247,48
reporter.si / 232,27
matkurja.com / 196,96
pozareport.si / 189,39
deloindom.si / 184,48
skladi.com / 177,42
golfportal.info / 174,32
mladina.si / 170,85
gorenjskiglas.si / 169,89
vecer.com / 162,70
radiokrka.com / 161,75
primorske.si / 152,17
dnevnik.si / 146,40
sensa.si / 144,76
finance.si / 144,50
sl.netlog.com / 143,22
viva.si / 138,36

Indeks podobnosti je parameter, ki ni povezan z dosegom posameznih spletnih strani, torej meri samo prisotnost posamezne ciljne skupine na določeni spletni strani v primerjavi z prisotnostjo ciljne skupine na celotni spletni populaciji.