• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na Sempler prispelo 64 prijav dvaindvajsetih prijaviteljev

Prepoznavni Semplerjevi torpedi bodo letos podeljeni 29. novembra 2012 v Portorožu v sklopu 14. Sempla.

Za nagrade sempler se bo letos potegovalo 64 prijavljenih del. Toliko jih je namreč prispelo na jubilejni razpis Sempler, ki letos v sklopu Seminarja medijskih trendov (SEMPL) poteka že desetič. Slovenska podjetja in agencije so prijavili 55 projektov, 5 jih prihaja iz Hrvaške, štiri pa iz Srbije. Prijavitelji so največ del prijavili v tekmovalni skupini strateška uporaba medijskega spleta. Nagrade sempler bodo podeljene prvi večer dogodka SEMPL, ki se bo letos odvijal 29. in 30. novembra 2012 v Portorožu.

Člani žirije bodo v vsaki izmed šestih tekmovalnih skupin izbrali najboljša dela, ki bodo prejela zlate nagrade – torpede. Med vsemi najbolje ocenjenimi deli bo izbrano tudi delo, ki bo prejelo veliki sempler, veliko nagrado za najboljšo medijsko akcijo 2012.

Strokovno žirijo letošnjih Semplerjev vodi Saša Leben, direktorica skupine Publicis Groupe v Sloveniji. Do začetka seminarja bo vseh 64 del ocenila s pomočjo šestčlanske žirije:

  • Božidar Abramović, Omnicom Media Group, Hrvaška
  • Renata Hafner, Nova TV, Hrvaška
  • Maja Kolar, Banca Intesa, Srbija
  • Tina Kumelj, Ljubljanske mlekarne, Slovenija
  • Jozo Laurenčić, Idea Plus Communications, Srbija
  • Marjana Robavs, Futura DDB / Futura Media, Slovenija

Po besedah predsednice žirije bo ta pri ocenjevanju upoštevala celovitost dejavnikov, ki so vplivali na celotno sliko, in končni rezultat medijske akcije. »Sama bom zagotovo presojala način uporabe medijev in idejo, ne bom pa zanemarila izhodišč ter doseganja ciljev,« dodaja.

O zgodovini tekmovanja Sempler:
V zadnjih treh tekmovanjih (Sempl 11, 12 in 13) je bilo skupno podeljenih 20 nagrad., od tega trije veliki semplerji, ki so vsi odšli v Slovenijo, in 17 zlatih semplerjev. 11 zlatih semplerjev so prejele slovenske medijske akcije, 5 hrvaške, enega pa si je prislužila srbska akcija. V celotni zgodovini tekmovanja je bilo podeljenih 9 velikih semplerjev. Od tega so jih osem dobile slovenske agencije, en pa je odšel v hrvaške roke.

Prvi veliki sempler je bil podeljen na 5. Semplu leta 2002, ko je bilo tekmovanje prvič na sporedu. Prejela sta ga agencija Pan in oglaševalec Porsche Slovenija.

Najuspešnejša agencija zadnjih treh let je ZenithOptimedia, ki je sama ali v sodelovanju z drugimi prejela kar 5 nagrad (dva velika semplerja). S po tremi torpedi ji sledijo Futura DDB, Luna\TBWA (od tega en veliki sempler) in Pristop (od tega en veliki sempler). Najuspešnejši hrvaški agenciji sta Digitel medijski servisi in Imago, obe sta prejeli po dve nagradi. Med oglaševalci je boj še precej bolj razgiban. V zadnjih treh letih sta namreč samo dva oglaševalca prejela več kot eno nagrado. To sta Unicef in Si.mobil, oba s po enim velikim in enim zlatim semplerjem. Poleg obeh omenjenih so skupaj s svojimi agencijami veliki sempler na polico postavili še naslednji oglaševalci: Fructal, Microsoft, Zavarovalnica Triglav, Wrigley, Rdeči križ Hrvaška, Plesna šola Kazina in Porsche Slovenija.