• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ilirija svojo spletno drogerijo predstavlja s celostno akcijo

Ilirijo smo teden po tem, ko je lansirala svojo spletno drogerijo Click2chick.si, poprosili za prve rezultate akcije.

Ilirija je v pozni jeseni odprla največjo spletno drogerijo Click2chick.si. Nanjo so opozorili s celostno akcijo, ki vključuje tako zunanje oglaševanje na kioskih, poštah, avtobusu in drugih lokacijah kot oglaševanje na televiziji, v tisku in na spletu, Facebookova aplikacija ter sponzorstvo akcije Klik do lepote na spletnem portalu Zadovoljna.si. Akcija je prisotna tudi na družbenih omrežjih Twitter in Pinterest, vsebuje pa tudi SMS marketing. Ilirijo smo poprosili za prve rezultate akcije. V prvem tednu akcije so aktivnosti na spletno mesto privabile več kot 25.000 unikatnih obiskovalcev, aplikacijo na Facebooku je uporabilo skoraj 2.500 uporabnikov, stran na Facebooku pa je pridobila 9.000 novih privržencev.

Vsi rezultati prvega tedna akcije:
Obiski spletne strani: 249.627
Unikatni obiskovalci: 25.060
Povprečen čas, ki so ga uporabniki preživeli na strani: 3,4 minute
Skoraj 20 odstotkov obiskovalcev je spletno stran obiskalo prek mobilne naprave
Več kot obiskov spletne strani je bila posledica skeniranja QR kode
Aplikacijo na Facebooku je uporabilo 2.444 uporabnikov, skupaj so poslali 35.105 povabil k sodelovanju, skupaj pa so zbrali nekaj čez 18.000 izdelkov
Pridobili so 9.000 novih privržencev na Facebooku

Sodelujoči:
Predstavnik naročnika: Tina Grbac
Strateška zasnova akcije in medijski načrt: Tina Grbac
Vodja projekta v agenciji: Tomaž Apohal, Ivor Bogunič
Kreativni direktor: Tomaž Apohal
Tekstopisec: Tomaž Apohal
Art direktor: Ivor Bogunič
Oblikovalec: Ivor Bogunič
Fotograf: Nik Rovan
Facebook aplikacija in spletne rešitve: Tomaž Bešter, Tomaž Semič

Ostali sodelujoči: Martina Ambrožič, Neva Bahun, Špela Ribnikar, Irena Filipović, Tadeja Erklavec, Polona Humar (vse Ilirija), Andrej Volčanšek (Limeta 1a), Boštjan Cokan in Sabina Grobnik (Sedem)