• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mobilne naprave in televizija vse bolj povezana

Poročilo Nielsen's Cross-Platform Report razkriva, da je na trgu Združenih držav Amerike zdaj že 40 odstotkov Američanov, ki med gledanjem televizije vsebine vsaj enkrat dnevno uporablja mobilnike in tablične računalnike.

Raziskovalna hiša Nielsen je nedavno predstavila svoje poročilo o souporabi različnih medijev in naprav - Nielsen's Cross-Platform Report -, ki ga lahko v celoti pregledate tukaj. Dokument razkriva, da je na trgu Združenih držav Amerike zdaj že 40 odstotkov Američanov, ki med gledanjem televizije vsebine vsaj enkrat dnevno uporablja mobilnike in tablične računalnike. Kar 85 odstotkov je takšnih, ki to storijo vsaj enkrat na mesec.

Različne potrošniške skupine te naprave med gledanjem televizije uporabljajo za različne stvari. 44 odstotkov uporabnikov, ki so stari od 18 do 24 let, z njihovo pomočjo pošilja elektronska sporočila, 50 odstotkov tistih, ki so stari od 25 do 34 let, pa mobilne naprave med gledanjem televizije uporablja za spremljanje utripa na družbenih omrežjih. Starejši jih v največji meri uporabljajo za to, da so intenzivneje poglobijo v televizijski spored ali programske vsebine.