• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Žirija tekmovanja Sempler izbrala 24 finalistov

23 del pripada slovenskim prijaviteljem, eno pa je izdelek srbske medijske agencije ZenithOptimedia Srbija.

Sedemčlanska žirija, ki ji predseduje Saša Leben, direktorica skupine Publicis Groupe v Sloveniji, je v ožji izbor izbrala 24 del, ki se bodo potegovale za nagrade sempler. Nagrade bodo podeljene prvi dan Seminarja medijskih trendov (SEMPL), 29. novembra ob 21. uri v GH Bernardin v Portorožu. Zmagovalci bodo razglašeni v šestih tekmovalnih kategorijah, podeljen pa bo tudi veliki sempler, nagrada za najboljšo medijsko strategijo leta. Vse finaliste si lahko ogledate tukaj.

Večina – kar 23 del – pripada slovenskim prijaviteljem, eno pa je izdelek srbske medijske agencije ZenithOptimedia Srbija.

Spodaj si lahko ogledate, koliko del je bilo prijavljenih v posameznih tekmovalnih skupinah in koliko izmed njih se je uvrstilo v ožji izbor. 

 

  Tekmovalna skupina Št. prijavljenih del Št. finalistov
A – strateška uporaba medijskega spleta 16 5
B – inovativna uporaba komunikacijskega kanala 13 4
C – najboljša ciljana akcija 10 6
D – najboljša izkustvena akcija 11 4
E – najboljša izraba digitalnega okolja 9 2
F – najboljša akcija na družbenih omrežjih 5 3
Skupaj: 64 24