• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Obogatena resničnost – podjetja po tej tehnologiji posegajo na vse bolj inovativne načine

Oglejte si nekaj komunikacijskih projektov, ki se poslužujejo tehnologije obogatene resničnosti.

Marketing mora v potrošniku spodbuditi čustveni odziv in angažiranost. Takšne promocijske aktivnosti si naj bi namreč bolj zapomnil, prav tako pa naj bi taki marketinški prijemi spodbudili večjo potrošniško naklonjenost blagovnim znamkam. Tehnologija obogatene resničnosti (AR – Augmented reality) naj bi ob pravi uporabi lahko pripomogla k takšnim marketinškim akcijam. Tik pred zaključkom leta smo se ozrli nazaj in zbrali nekaj bolj opaznih tovrstnih akcij. Te pripadajo podjetjem kot so Volkswagen, Starbucks, BBC, Mercedes-Benz, IKEA in drugim.

 

IKEA

The Amazing Spiderman

 

Red Bull

Jameson Irish Whiskey 

National Geographic

NIVEA 

 

Starbucks

Mercedes-Benz

ASOS

Volkswagen

Obama 2012

Volvo

BBC – Frozen planet