• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SPORTO: Petrol z najboljšim športnim sponzorstvom

Nagrado Sporto za najboljše športno sponzorstvo je dobila družba Petrol za akcijo "Pokaži, za koga utripa tvoje srce".

V okviru konference Sporto so razglasili dobitnike nagrad Sporto in prejemnike naziva športne blagovne znamke leta. V osrednji kategoriji najboljšega športnega sponzorstva je zmagala družba Petrol s sponzorstvom Olimpijskega komiteja Slovenije oz. akcijo Pokaži, za koga utripa tvoje srce. V kategoriji najboljše celovite športno-marketinške aktivnosti je nagrado dobil Olimpijski komite Slovenije, in sicer za akivnosti v sklopu Teama Slovenia oziroma olimpijskih iger London 2012.

Nagrado v kategoriji najboljši oglas sta si razdelili dve akciji, in sicer »Z vsem srcem« Telekoma Slovenije in »Doping zaznamuje. Za vedno«, ki jo je ustvarilo podjetje Kraft&Werk. V kategoriji najboljše digitalne komunikacije je nagrado dobilo podjetje TSmedia za »Dirko po Sloveniji« na spletnem portalu Planet Siol.net. V novi, mednarodni kategoriji Sporto International Award je žirijo najbolj prepričala kampanja zagrebške agencije CiV »Paraolimpijski športni dan«, v kateri so hrvaški paraolimpijci osveščali mlade o pomembnosti tega, da se kljub gibalni omejenosti redno ukvarjajo s športom.

Športna blagovna znamka leta med športnicami je tudi letos Tina Maze, med športniki je ta naziv pripadel Anžetu Kopitarju, med športnimi klubi pa nogometnemu klubu Maribor.

Za nagrade Sporto, ki so bile letos prvič podeljene v partnerstvu z Društvom za marketing Slovenije, se je potegovalo 52 projektov v petih kategorijah. Zmagovalce je (tudi s pomočjo spletnega glasovanja med širšo strokovno javnostjo, ki je predstavljalo 30 odstotkov končne ocene) določila strokovna žirija, v kateri so bili predsednica Maja Makovec Brenčič (Ekonomska fakulteta in DMS) ter člani Eva Aljančič (Si.mobil), Leon Korošec (Elan) in Mitja Petrovič (Publicis Groupe Slovenija).