• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Spletna prodaja v ZDA na črni petek prvič presegla milijardo

Raziskava družbe comScore je pokazala, da so potrošniki na spletu na letošnji črni petek skupaj zapravili več kot milijardo dolarjev. Lani so ti potrošniki na črni petek zapravili 26 odstotkov manj.

Ameriški spletni uporabniki so bili na letošnji črni petek bolj zapravljivi kot kdajkoli prej. Raziskava družbe comScore je pokazala, da so na spletu ta dan skupaj zapravili več kot milijardo dolarjev. Lani so ti potrošniki na črni petek zapravili 26 odstotkov manj. V petek, 23. novembra 2012, je spletne trgovine obiskalo kar 57 milijonov Američanov, kar je 18 odstotnih točk več kot lani. ComScorovo poročilo razkriva, da so bili Američani zapravljivi tudi že dan prej. Na t. i. »thanksgiving day« so ameriški spletni uporabniki porabili 633 milijonov ameriških dolarjev, kar je kar 32 odstotnih točk več kot lani.

Klasični trgovci so na veliki dan potrošnje zaznali le minimalni – 1,8-odstotni – upad prometa.


Vir: comscore.com