• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Družbena omrežja neposredno ne spodbujajo prodaje

Zadnja IBM-ova raziskava je pokazala, da sta Facebook in Twitter na črni petek le v pičli meri spodbudila spletne uporabnike, da so obiskali prodajna mesta na internetu.

Včeraj smo že objavili novico o pospešeni spletni potrošnji Američanov 23. novembra 2012. Zanimiva pa je tudi zadnja IBM-ova raziskava, ki je pokazala, da sta Facebook in Twitter na črni petek le v pičli meri spodbudila spletne uporabnike, da so obiskali prodajna mesta na internetu. Facebook naj bi spletne uporabnike na spletne strani trgovcev vodil le v 0.68 odstotka primerov, Twitter pa na tovrstna spletna mesta ni privabil nobenega spletnega uporabnika (oziroma v raziskavi to majhno število povzemajo z 0 odstotki). Vsa družbena omrežja, katera je IBM vzel v obzir (Facebook, Twitter, LinkedIn in YouTube), naj bi skupaj preusmerila svoje uporabnike na strani spletnih trgovcev v 0.34-odstotni meri, kar je 35 odstotnih točk manj kot lani.

Po navedbah družbe IBM so ameriški potrošniki ponovno izkoristili zgodnje oglaševanje v prazničnem času in tako prispevali k 17,4 odstotnemu povečanju prodaje preko interneta ob že nekaj let nakupovalno obarvanemu zahvalnemu dnevu (Thanksgiving day). Na črni petek se je prodaja v primerjavi s preteklim letom povečala celo za 20,7 odstotkov. Največ so k rasti prodaje prispevali mobilni uporabniki, ki so dosegli 16,3 odstotke celotne spletne prodaje.

Objavljeni podatki o spletni prodaji so rezultat analitske rešitve, ki jo IBM ponuja v računalniškem oblaku. Tudi letos med mobilnimi napravami s katerimi so potrošniki obiskovali spletne trgovine prednjačita iPad in iPhone (iPad skoraj 10 odstotkov, iPhone 8,7 odstotkov in naprave Android 5,5 odstotkov). Med tabličnimi računalniki je izjemno prednjačil iPad s kar 88,3 odstotki, sledili so mu Barnes and Noble Nook (3,1%), Amazon Kindle (2,4%) in Samsung Galaxy (1,8%). Skupno je obisk spletnih trgovin preko mobilnih naprav dosegel 24 odstotkov (lani »le« 14,3 odstotke).

Analiza spletne prodaje v času ameriških praznikov je pokazala, da so potrošniki vse bolj spretni pri izkoriščanju interneta, saj obiščejo več spletnih trgovin in tako najdejo izdelke z nižjo ceno ali brezplačno poštnino. Povprečna vrednost nakupa je ob povečanem številu naročil v primerjavi z lanskim letom padla za 4,7 odstotkov in je znašala 181,22 dolarja. Zmanjšalo se je tudi povprečno število izdelkov na naročilih (za 12 odstotkov manj na 5,6 izdelka).

Podatki temeljijo na ugotovitvah platforme IBM Digital Analytics Benchmark, edine platforme za spletno analitiko v računalniškem oblaku, ki spremlja več kot milijon e-trgovinskih transakcij na dan in analizira na terabajte podatkov zbranih od preko 500 maloprodajnih trgovcev iz vseh koncev ZDA.

 

Več informacij: klik