• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na letošnje tekmovanje Effie prijavljenih rekordnih 40 del

Na šesto nagrado Effie Slovenija se je letos prijavilo 40 tržno-komunikacijskih akcij. Žirija letošnje Effie bo torej ocenila kar 11 akcij več kot tista leta 2010.

Effijini najnovejši nagrajenci bodo znani na slovesni zaključni prireditvi Effie na 22. SOF-u v Portorožu, 20. marca 2013.

Na šesto nagrado Effie Slovenija se je letos prijavilo 40 tržno-komunikacijskih akcij. Žirija letošnje Effie bo torej ocenila kar 11 akcij več kot tista leta 2010. Največ, kar 13 akcij, je prijavljenih v kategorijo D) Storitve, po 6 akcij je prijavljenih v kategorijah A) Potrošni izdelki – hrana in pijača ter I) Dolgoročna učinkovitost, po 5 akcij v kategorijah F) Družbene akcije ter G) Učinkovita raba spleta in družbenih medijev, 3 akcije v kategoriji B) Potrošni izdelki – drugo ter po 1 akcija v kategorijah H) Učinkovita komunikacija na prodajnem mestu in E) Korporativno komuniciranje.

Največ akcij, kar pet, je prijavljenih za blagovne znamke oglaševalca Telekom Slovenije, štiri za oglaševalca Nova KBM, po tri akcije za oglaševalce Atlantic Grupa / Droga Kolinska, Fructal in Si.mobil, po dve akciji za oglaševalca Ljubljanske mlekarne in Žito in po ena za oglaševalce Adriatic Slovenica, Beiersdorf, BTC, Delo, Europlakat, Fakulteta za elektrotehniko, Univerza v Ljubljani, Holding Slovenske elektrarne, Hypo Alpe-Adria-Bank, Krka, d. d., Novo mesto, Mercator, Mlekarna Celeia, Paradajz, Perutnina Ptuj, Petrol, Samoiniciativna skupina za osveščanje o neplodnosti, TSmedia, Zavarovalnica Triglav in Zavod Ypsilon.