• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM-ova akcija leta je »MAXIM premium sladoledi«

Letošnja zmagovalka tekmovanja za MM-ovo akcijo leta je izbrana. To je akcija »MAXIM premium sladoledi«, ki jo je za Ljubljanske mlekarne izdelala oglaševalska agencija agencija Saatchi & Saatchi.

Letošnja zmagovalka tekmovanja za MM-ovo akcijo leta je izbrana. To je akcija »MAXIM premium sladoledi«, ki jo je za Ljubljanske mlekarne izdelala oglaševalska agencija agencija Saatchi & Saatchi. Čeprav so v preteklosti izmed ožjega izbora akcij, ki jih izbere uredništvo Marketing magazin zmagovalko izbrale strokovne žirije, ki so jih sestavljali kreativni direktorji slovenskih oglaševalskih agencij, je ta čast letos prvič pripadla potrošnikom.

Uredništvo MM-a je izbralo 10 projektov, nato pa na MM-ovi strani na Facebooku povabilo MM-ove privržence, naj izglasujejo najboljšo akcijo. Glasovanje je potekalo do konca (polnoči) 11. januarja 2013.

Akciji »MAXIM premium sladoledi«, ki je bila do konca oglaševanja všeč 283 uporabnikom, sta bili tik za petami akcija »Itak Job«, ki jo je za Telekom Slovenije izdelala agencija Pristop, in akcija »Povej z Gorenjko«, ki jo je za Žito prav tako izdelal Pristop. Drugouvrščenka je do konca glasovanja prejela 266 glasov, tretjeuvrščena akcija pa 237.