• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lipton nazaj k tradiciji, a na mladosten način

Podjetje Lipton, ki s svojimi čaji osvaja svet že od leta 1890, bo po dobrih 20-ih letih spet lansiralo akcijo, ki bo posvečena temeljnemu Liptonovemu izdelku – črnemu čaju.

Starinska pločevinasta Liptonova šatulja, v kateri so bile spravljene vrečke Liptonovega črnega čaja.

Podjetje Lipton, ki s svojimi čaji osvaja svet že od leta 1890, bo po dobrih 20-ih letih spet lansiralo akcijo, ki bo posvečena temeljnemu Liptonovemu izdelku – črnemu čaju. Unilever namreč meni, da se je prepoznavnost Liptona z razvojem novih izdelkov – predvsem zelenih čajev – nekoliko izgubila. Novo akcijo bo pripravila oglaševalska agencija DDB New York, ki naj bi imela na razpolago 10 milijonov dolarjev oglaševalskih sredstev.


Starinska pločevinasta Liptonova šatulja, v kateri so bile spravljene vrečke Liptonovega črnega čaja.
Lipton si prizadeva, da bi se bolj približal mlajšim potrošniškim generacijam, ki naj bi jih v zadnjih letih nekoliko zapostavili. Slogan osvežene znamke je »Pij pozitivno« (»Drink positive«), pozitivnost pa se odraža tudi v nekoliko svetlješem odtenku prepoznavne rumene barve.

Po besedah Marine Zuber, mednarodne poslovne direktorice v DDB New York, naj bi Lipton tudi v prihodnje gradil na pozitivnem občutku in energiji, ki jo dobimo ob pitju čaja. Ta pozitivnost naj bi bila mlajšim generacijam bližja.


Vir: nytimes.com