• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SOF odslej z dvanajstimi tekmovalnimi skupinami

Letošnji – že 22. – Slovenski oglaševalski festival (SOF) bo poleg razširjene žirije tekmovalnemu delu festivala dodal še eno novost.

22. SOF bo potekal od 20. do 22. marca v Portorožu

Letošnji – že 22. – Slovenski oglaševalski festival (SOF) bo poleg razširjene žirije tekmovalnemu delu festivala dodal še eno novost. Organizatorji so namreč ustanovili popolnoma novo tekmovalno skupino mediji in prenovljeno skupino ustvarjene in oznamčene vsebine, ki je bila pred prenovo namenjena le dogodkom. V to skupino lahko prijavitelji prijavijo dela, ki jih odlikujejo piarovske metode, upravljanje dogodkov ali pa oznamčene samostojne vsebine, torej dogodki in programi, ki so ustvarjeni s strani samostojnih medijskih hiš, producentov ali ustvarjalcev, inovativno oznamčeni in uporabljeni za promocijo podjetij, izdelkov in storitev.

V novi tekmovalni skupini mediji, ki zaenkrat nima tekmovalnih kategorij, bo žirija nagrajevala kreativno izrabo medijskega kanala in medijskega spleta ter inovativno implementacijo medijskih strategij.

Novi skupini zaokrožata idejo naprednejšega SOF-a, h kateremu sta lani pripomogli tudi novoustanovljena skupina digitalnih akcij in prenovljena skupina digitalnega komuniciranja.

Na letošnjem festivalu, ki bo potekal od 20. do 22. marca v Portorožu, bo torej žirija podelila nagrade v 12-ih tekmovalnih skupinah in posebne – stanovske – nagrade. Prijave del naj bi bile predvidoma možne od druge polovice januarja naprej.