• Facebook
  • Twitter
  • RSS

21. SOF v duhu dialoga

Nosilna tema 21. Slovenskega oglaševalskega festival (SOF), ki bo prihodnje leto potekal med 28. in 30. marcem v Portorožu, bo dialog.

Nosilna tema 21. Slovenskega oglaševalskega festival (SOF), ki bo prihodnje leto potekal med 28. in 30. marcem v Portorožu, bo dialog. Marketinškega panoga se je od slednjega namreč že skoraj poslovila, saj v tržno-komunikacijskem procesu prevladuje večsmerna komunikacija oz. »multilog«, kot mu pravijo organizatorji prihodnjega SOF-a. Na SOF bodo oglaševalci in oglaševalske agencije lahko prijavili dela tudi v novo tekmovalno skupino digitalnih oglaševalskih akcij, najboljša izmed prijavljenih del pa bo izbirala strokovna žirija, kateri bo predsedoval Samo Geršak, kreativni direktor v agenciji Luna\TBWA. Festivalu bo predsedovala Eva Aljančič, direktorica marketinga in prodaje pri podjetju Si.mobil.

V novi tekmovalni skupini bodo svojo priložnost in nagrade poiskale akcije, ki za doseganje ciljev uporabljajo več digitalnih kanalov in morda še kakšnega nedigitalnega. Dosedanja skupina, namenjena posameznim digitalnim kanalom, je poleg novega imena digitalno komuniciranje dobila tudi povsem nove tekmovalne kategorije. Žirija bo letos podelila enajstih velikih nagrad, zlata in srebrna priznanja ter priznanja za posamezne kreativne dosežke v tekmovanju OFF SOF.

Predsedniku žirije bodo nagrajence pomagali poiskati Aljoša Bagola, kreativni direktor, Pristop, Miha Bevc, kreativni direktor, Publicis, Ines Drame, kreativna direktorica (predlagatelj STP SOF), Zoran Gabrijan, kreativni direktor, Futura DDB, Mitja Grebenjak, umetniški direktor in partner, Sonce.net, Ana Ivandič, kreativna direktorica, Formitas BBDO, Matej Kodrič, kreativni direktor, Saatchi & Saatchi, in Aleš Strajnar, kreativni direktor, Votan Leo Burnett.