• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM-ovo akcijo leta tokrat izbirajo potrošniki

Marketing magazin že četrto leto išče akcijo leta, najboljši komunikacijski projekt preteklega leta, ki je bil objavljen v rubriki »Izbor MMeseca«.

Avtor nagrade: Bojan Bitežnik Borghese

Marketing magazin že četrto leto išče akcijo leta, najboljši komunikacijski projekt preteklega leta, ki je bil objavljen v rubriki »Izbor MMeseca«. Čeprav sta v 2010 in 2011 zmagovalko izbirali strokovni žiriji, ki so ju sestavljali kreativni direktorji slovenskih oglaševalskih agencij, je Marketing magazin to priložnost letos dal potrošnikom, saj so akcije vendarle narejene za njih. Uredništvo MM-a je izbralo 10 projektov, nato pa na MM-ovi strani na Facebooku povabilo MM-ove privržence, naj izglasujejo najboljšo akcijo. Glasovanje poteka do konca 11. januarja 2013.

Cilj MM-ovega tekmovanja je spodbujati slovensko kreativnost, jo nagraditi in poskrbeti za njeno prepoznanost v širši slovenski javnosti.

V 2009 je nagrado MM-ova akcija leta prejela akcija »Zaposlili smo slona!«. Akcijo, s katero je Perutnina Ptuj začela ob lansiranju novega izdelka Poli Pate, je zasnovala agencija Futura DDB. Za najboljšo leta 2010 je bila izbrana »Vsi mislimo na najboljše«, ki jo je za Telekom Slovenije pripravila oglaševalska agencija Pristop. Zmagovalka leta 2011 je postala Simobilova oglaševalska akcija »Orto burek«, ki so jo naredili v agenciji Luna\TBWA.