• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Najboljša akcija po izboru MM je Simobilova Orto burek

Marketing magazin je izbral najboljšo akcijo leta. Naslov je bil podeljen Simobilovi akciji Orto burek, ki jo je zanj zasnovala oglaševalska agencija Luna\TBWA.

Člani žirije izbora MM-ova akcija 2011.

Marketing magazin je izbral najboljšo akcijo leta. Naslov je bil podeljen Simobilovi akciji Orto burek, ki jo je zanj zasnovala oglaševalska agencija Luna\TBWA. Nagrada, ki jo Marketing magazin podeljuje najboljšim akcijam, je namenjena spodbujanju slovenske kreativnosti in dodatnemu opozarjanju na kakovost slovenskega oglaševanja.

Uredništvo Marketing magazina je izbralo polfinaliste, petčlanska žirija, v kateri je bilo pet kreativnih oziroma art direktorjev, pa je nato v prvem krogu izbora izbrala pet finalistov, v drugem pa zmagovalca. Žirijo so sestavljali: Miha Grobler iz agencije Luna\TBWA, Petja Montanez iz Publicisa, Jure Požun iz oglaševalske agencije Imelda Ogilvy, Marko Senegačnik iz Studio Marketing JWT Slovenija in Blaž Vuk iz Pristopa.

Zmagovalka je konkurirala akcijam: Amisovi Peter 13., akciji NKBM Banke Več od lajfa, Petrolovi Daruj energijo za življenje in akciji Svet, kjer domišljija postane resničnost! podjetja Telekom Slovenija. Najboljšo so izbirali po (subjektivnih) merilih kreativnosti, pozorni pa so bili predvsem na izvirnost akcij in na njihovo izvedbo.