• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Najboljša akcija leta po izboru MM je: Zaposlili smo slona!

Oglaševalska akcija leta 2009 je po izboru revije Marketing magazin akcija za pašteto Poli, ki jo je za Perutnino Ptuj pripravila agencija Futura DDB.

Oglaševalska akcija leta 2009 je po izboru revije Marketing magazin akcija za pašteto Poli, ki jo je za Perutnino Ptuj pripravila agencija Futura DDB.

Žirija, v kateri so bili kreativni direktorji iz petih slovenskih oglaševalskih agencij (Miha Bevc iz Publicisa, Simona Kepic iz Pristopa, Miran Klenovšek iz Gigodesigna, Aleš Kočevar iz Kompas Designa in Tom Mezga iz Lune TBWA) je presodila, da je bila akcija Zaposlili smo slona najizvirnejša v lanskem letu, saj je izstopila iz povprečja in povzročila precejšnjo opaženost v javnosti.

Akcija, s katero je Perutnina Ptuj začela ob lansiranju novega izdelka Poli Pate, je potekala v dveh fazah. V prvi, »teasing« fazi, so na svetlobnih vitrinah, veleplakatih in na tiskanih pasicah sporočali, da so v Perutnini Ptuj zaposlili slona, a niso povedali, zakaj. V drugem delu akcije pa so s tv-spotom razkrili skrivnost – slon pride na delo, kjer klobase Poli spreminja v paštete Poli Pate. To so sporočili tudi na svetlobnih vitrinah in veleplakatih. Akcija tržnega komuniciranja je zajemala še tv-oglase, radijski oglas in inovativne svetlobne vitrine z oddajniki bluetooth (mimoidoči so si lahko naložili zvonenje ali ozadje).

Žirija Marketing magazina, ki želi s tovrstnimi izbori spodbujati slovensko kreativnost, se je za izbrano akcijo odločila skoraj soglasno, v ožjem izboru pa so bile še akcije Edini pravi trio, ki ga je agencija Pristop pripravila za Telekom Slovenije, akcija ob lansiranju novega izdelka Smuthie Ljubljanskih mlekarn, ki jo je ustvarila agencija Gigodesign, akcija Nahranite otroka v sebi za sirne in mlečne namaze Ljubljanskih mlekarn, za katero je poskrbela agencija Publicis, in Si.mobilova akcija Pravo življenje na pravi strani agencije Luna TBWA.