• Facebook
  • Twitter
  • RSS

iPROM spet z novimi oglasnimi formati

Podjetje iPROM je v novem letu na trg lansiralo nekaj novih oglasnih formatov, ki so jih zasnovali na podlagi trendov v digitalnem oglaševanju in analize podatkov.

Podjetje iPROM je v novem letu na trg lansiralo nekaj novih oglasnih formatov, ki so jih zasnovali na podlagi trendov v digitalnem oglaševanju in analize podatkov. Nov in z različnimi napravami združljiv format je »oglasni premor«, katerega prednost naj bi bila v tem, da se aktivira po vnaprej definiranem algoritmu med samim brskanjem po spletnem mediju. »Uporabniku se oglas prikaže kot povezovalni člen med eno in drugo vsebino na strani in deluje podobno kot oglasni blok med vsebinami na televiziji,« pojasnjujejo v iPROM-u.

Poleg tega je podjetje ponudilo tudi format, ki je pravzaprav nadgrajena različica formata, ki so ga v podjetju razvili pred osmimi leti. Format »zamenjava ozadja« so v iPROM-u nagradili tako, da se vanj lahko integrira video, lahko pa se vanj vključi tudi druge dinamične elemente, ki pozivajo uporabnika k interakciji. 

Novost je tudi tehnološka rešitev iPROM Spider AD,ki omogoča predstavitev več izdelkov ali storitev znotraj spletnega oglasa poljubnega formata. Primerna je predvsem za predstavitev izdelkov spletnih trgovin ali spletnih katalogov.