• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nike bo svoja družbena omrežja vodil sam

Podjetje Nike bo s svojimi privrženci na družbenih omrežjih komuniciralo brez pomoči komunikacijskih agencij.

Podjetje Nike bo s svojimi privrženci na družbenih omrežjih komuniciralo brez pomoči komunikacijskih agencij. Vodstvo se je tako odločilo po nasvetu Muse Tariqa, nekdanjega vodje digitalnega komuniciranja pri prestižni blagovni znamki Burberry, ki je nedavno prevzel vodenje komunikacij na Nikejevih družbenih omrežjih in upravljanje družbenih skupin.

Za povezovanje blagovne znamke Nike in potrošnikov ter za prizadevanje k dvosmerni komunikaciji so včasih skrbele priznane agencije Wieden+Kennedy, AKQA in R/GA. Vodstvo je prepričano, da lahko to interno naredijo še bolje, sploh z izkušnjami Tariqa, ki se lahko pohvali, da je vzpostavil digitalno komunikacijo znamke, ki velja za vodilno in zgledno na tem področju.

Predstavniki športnega podjetja, ki je na zadnjih Kanskih levih prejelo veličastno veliko nagrado v skupini titanium, so za MarketingWeek povedali, da bo Nike na splošno okrepil svojo digitalno prisotnost in komunikacijske oddelke, ki z njo uporavljajo.

Družba je oglaševalski proračun, namenjen oglaševanju na televiziji in v tisku, v preteklih treh letih zmanjšal za 40 odstotkov. Hkrati so se vložki družbe v oglaševanje v istem času povečali, saj Nike pospešeno vlaga v digitalne komunikacijske kanale in medije.